Cara Nak Buat Lubang Butang Sendiri

Aku lihat S merenung pussy ku penuh. Hmm I nak tengok lubang basah U lah tambah S lagi.


Lubang Butang Tulip Petals Handmade Craft

Aku hanya mampu terkangkang membiarkan S menikmati permandangan di celahan pussyku.

. S membuka belahan pussyku dengan jarinya sambil jari jemarinya membelai biji kelentitku. Masa kat atas bas dia mula pegang tangan aku lama lepas tu dia mula peluk penggang aku kemudian dia rapatkan muka dia kat muka aku aku biar saja sebab rasa cinta kat diadia mula cium pipi aku perlahan-lahan dia cium aku kat mulut dan aku balas lepas tu adala beberapa adegan heavy atas bas tapi kitaorang tak dapat pergi jauh memandangkan tu tempat public. Tiba-tiba S turun dari bangkunya dan duduk berdepan di celah kelangkang aku.


Pin On Pola Malaysia


Membuat Lubang Kancing Dengan Jahit Tangan Cara 1 Youtube


Tutorial Diy Jahit Lubang Butang Youtube


Pin On Sewing Project Baju Melayu Related Tutorials

No comments for "Cara Nak Buat Lubang Butang Sendiri"